Nieuw bedrijf nieuwe mogelijkheden

Facilityapps.nl heeft software ontwikkeld speciaal voor de facilitaire branche. Een nieuwe loot aan de basis van de software tak van User.nl. Al langer hebben we software voor o.a. schoonmaakbedrijven ontwikkeld. Nu hebben we de aandacht gefocust als ‘veld’-software. Deze apps zijn synchroniseerbaar met alle bestaande systemen. De app is het afgelopen jaar grondig in de praktijk getest bij:

– Schoonmaakbedrijven

– Installateurs

– Beveiligingsbedrijven

 

Totaaloplossing of losse apps

 

Inmiddels blijken de praktische voordelen: bewezen besparingen van 10% bij objectleiders, volledige zekerheid bij I.D. controle, compleet ticketsysteem, waarborging van alle contractuele klanteisen. Er zijn verschillende applicaties ontwikkeld:

 

– Applicatie voor urenregistratie
– Apps voor tickets
– Applicatie voor kwaliteit metingen
– ID check app

 

De bedrijfsmatige resultaten zijn evident: aanzienlijke kostenbesparingen, kwaliteitsmanagement, afsprakengarantie en wegvallen van interne administratieve werkzaamheden.

 

Vernieuwing en verbetering op de werkvloer

 

In een tijd dat de bedrijfsprioriteiten draaien om financiën, aanbestedingsregels, klantinformatie en efficiënte snelheid van handelen is de Facility App een absolute innovatie en dé praktische oplossing voor zowel directie, operationeel manager en sales manager als objectleider en hoofd personeelszaken. Vanwege het bewezen succes is er in oktober 2012 een apart bedrijf opgericht: Facility Apps BV, zie ook www.facilityapps.nl.

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens.

 

Facilityapps.nl

0299 744 799

kantoor@facilityapps.nl